Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дмитриевских Людмила Сергеевна | |
dc.date.accessioned | 2020-08-14T09:08:21Z | |
dc.date.available | 2020-08-14T09:08:21Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 2587-7410 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5643 | |
dc.identifier.uri | https://www.elibrary.ru/item.asp?id=38228755 | |
dc.description | Дмитриевских Л. С. Анализ способов воздействия на мотивационный компонент речевого общения у дошкольников с нарушением речи / Л. С. Дмитриевских // Вестник Курганского государственного университета. – 2018. – № 4 (51). – С. 56–58. | ru_RU |
dc.description | Dmitrievskikh L. S. Analysis of ways of influence on the motivational component of verbal communication in preschoolers with speech pathology. Bulletin of Kurgan State University. 2018. No. 4 (51), pp. 56 –58. (in Russ.). | en |
dc.description | Дмитриевских Людмила Сергеевна – старший преподаватель кафедры дефектологии, Курганский государственный университет, Курган. | ru_RU |
dc.description | Dmitrievskikh Lyudmila Sergeevna – senior lecturer of the Department of defectology, Kurgan state University, Kurgan. | en |
dc.description.abstract | В статье представлен анализ существующих подходов к формированию мотивации речевого общения. Описаны основные функциональные особенности коммуникативных ситуаций, эффективных в обучении речевому общению. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article presents the analysis of existing approaches to the formation of motivation of speech communication. The main functional features of communicative situations effective in teaching speech communication are described. | en |
dc.subject | речевое общение | ru_RU |
dc.subject | мотивация | ru_RU |
dc.subject | speech communication | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.title | АНАЛИЗ СПОСОБОВ ВОЗДЕЙСТВИЯ НА МОТИВАЦИОННЫЙ КОМПОНЕНТ РЕЧЕВОГО ОБЩЕНИЯ У ДОШКОЛЬНИКОВ С НАРУШЕНИЕМ РЕЧИ | ru_RU |
dc.title.alternative | ANALYSIS OF WAYS OF INFLUENCE ON THE MOTIVATIONAL COMPONENT OF VERBAL COMMUNICATION IN PRESCHOOLERS WITH SPEECH PATHOLOGY | en |
dc.type | Article | ru_RU |