Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бондарева Людмила Александровна | |
dc.contributor.author | Яговкина Лариса Сергеевна | |
dc.date.accessioned | 2020-08-14T08:01:01Z | |
dc.date.available | 2020-08-14T08:01:01Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 2587-7410 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5640 | |
dc.identifier.uri | https://www.elibrary.ru/item.asp?id=38228752 | |
dc.description | Бондарева Л. А., Яговкина Л. С. Особенности изучения и формирования звуко-слоговой структуры слова у детей старшего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи третьего уровня / Л. А. Бондарева, Л. С. Яговкина // Вестник Курганского государственного университета. – 2018. – № 4 (51). – С. 50–53. | ru_RU |
dc.description | Bondareva L. A., Yagovkina L. S. Features of studying and formation of the sound-syllabic structure of speech in children of senior preschool age with general speech underdevelopment of the third level. Bulletin of Kurgan State University. 2018. No. 4 (51), pp. 50–53. (in Russ.). | en |
dc.description | Бондарева Людмила Александровна – студент, Курганский государственный университет, Курган. | ru_RU |
dc.description | Яговкина Лариса Сергеевна – кандидат педагогических наук, доцент кафедры дефектологии, Курганский государственный университет, Курган. | ru_RU |
dc.description | Bondareva Lyudmila Aleksandrovna – student, Kurgan state University, Kurgan. | en |
dc.description | Yagovkina Larisa Sergeevna – candidate of pedagogical Sciences, associate Professor of defectology Department, Kurgan state University, Kurgan. | en |
dc.description.abstract | В статье представлен анализ существующих подходов к определению понятия звуко-слоговой структуры слова. Описано содержание логопедического изучения и формирования звуко-слоговой структуры слова у детей старшего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи третьего уровня. Статья предназначена логопедам, воспитателям и родителям, взаимодействующим с детьми, имеющими речевую патологию. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article presents the analysis of existing approaches to the definition of the sound-syllabic structure of the word. The content of logopedic study and formation of sound-syllabic structure of the word in children of preschool age with general underdevelopment of speechof the third level is described. The article is intended for speech therapists, educators and parents, working with children with speech pathology. | en |
dc.subject | звуко-слоговая структура слова | ru_RU |
dc.subject | общее недоразвитие речи | ru_RU |
dc.subject | sound-syllabic structure of the word | en |
dc.subject | general underdevelopment of speech | en |
dc.title | ОСОБЕННОСТИ ИЗУЧЕНИЯ И ФОРМИРОВАНИЯ ЗВУКО-СЛОГОВОЙ СТРУКТУРЫ СЛОВА У ДЕТЕЙ СТАРШЕГО ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА С ОБЩИМ НЕДОРАЗВИТИЕМ РЕЧИ ТРЕТЬЕГО УРОВНЯ | ru_RU |
dc.title.alternative | FEATURES OF STUDYING AND FORMATION OF THE SOUND- SYLLABIC STRUCTURE OF SPEECH IN CHILDREN OF SENIOR PRESCHOOL AGE WITH GENERAL SPEECH UNDERDEVELOPMENT OF THE THIRD LEVEL | en |
dc.type | Article | ru_RU |