Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бурнатова Татьяна Андреевна | |
dc.contributor.author | Киселева Мария Михайловна | |
dc.date.accessioned | 2020-08-12T08:24:27Z | |
dc.date.available | 2020-08-12T08:24:27Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 2587-7410 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5625 | |
dc.identifier.uri | https://elibrary.ru/item.asp?id=38228737 | |
dc.description | Бурнатова Т. А., Киселева М. М. Особенности использования информационно-коммуникационных технологий в обучении детей с нарушениями зрения / Т. А. Бурнатова, М. М. Киселева // Вестник Курганского государственного университета. – 2018. – № 4 (51). – С. 13–17. | ru_RU |
dc.description | Burnatova T. A., Kiseleva M. M. Features of use of information andcommunicationtechnologies in teaching children with visual impairments. Bulletin of Kurgan State University. 2018. No. 4 (51), pp. 13 –17. (in Russ.). | |
dc.description | Бурнатова Татьяна Андреевна – магистр, Курганский государственный университет, Курган. | ru_RU |
dc.description | Киселева Мария Михайловна – кандидат биологических наук, доцент кафедры дефектологии, Курганский государственный университет, Курган. | ru_RU |
dc.description | Burnatova Tatyana Andreevna – graduate student, Kurgan state University, Kurgan. | |
dc.description | Kiseleva Maria Mikhailovna – candidate of biological Sciences, associate Professor of defectology, Kurgan state University, Kurgan. | |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены особенности использования информационно-коммуникационных технологий в обучении детей с нарушениями зрения, изучены основные причины нарушений зрения, проанализировано влияние информационно-коммуникационных технологий на развитие детей с нарушениями зрения, представлен перечень технологий, использующихся для обучения детей с нарушениями зрения. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article discusses the features of the use of information and communication technologies in the education of children with visual impairments, the main causes of visual impairments are studied the impact of information and communication technologies on the development of children with visual impairments is analyzed a list of technologies used to teach children with visual impairments is presented. | en |
dc.subject | дети с ограниченными возможностями здоровья | ru_RU |
dc.subject | дети с нарушением зрения | ru_RU |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | ru_RU |
dc.subject | children with health disabilities | en |
dc.subject | children with visual impairment | en |
dc.subject | information and communication technologies | en |
dc.title | ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБУЧЕНИИ ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЯМИ ЗРЕНИЯ | ru_RU |
dc.title.alternative | FEATURES OF USE OF INFORMATION ANDCOMMUNICATIONTECHNOLOGIES IN TEACHING CHILDREN WITH VISUAL IMPAIRMENTS | en |
dc.type | Article | ru_RU |